Maj, 2017

ZIELONA SZKOŁA DZIEŃ 3

Dodano: 30.05.17

Dzisiaj wczesnym rankiem klasy 2A, 2B i 3B wyruszyły na wycieczkę do Wilna. Klasy pierwsze oraz 3A pozostały w ośrodku i po śniadaniu przystąpiły do realizacji programu. W bloku przedpołudniowym znalazły się wspinaczki w parku linowym oraz zajęcia softballu. Po obiedzie i krótkim wypoczynku był czas na zmagania piłkarskie i kolejną porcję kajakarstwa. Po kolacji mieliśmy...

ZIELONA SZKOŁA DZIEŃ 2

Dodano: 29.05.17

Poniedziałek przywitał nas ciepłem i słońcem. Po śniadaniu wszyscy udali się na zajęcia, w bloku przedpołudniowym znalazły się: wycieczka do Wigierskiego Parku Krajobrazowego, mini golf i oczywiście kajaki. Podczas przerwy poobiedniej był czas na pogranie w piłkę i tenisa, a silna grupa naszych „elegantów” rozegrała kilka partyjek pokera. Po obiedzie ponownie Wigry,...

ZIELONA SZKOŁA DZIEŃ 1

Dodano: 29.05.17

W niedzielę 28 maja rozpoczęła się tegoroczna zielona szkoła. Tym razem udaliśmy się do ośrodka Szelment na Suwalszczyźnie. Z Warszawy wyjechaliśmy o 8:30, na miejsce dotarliśmy po 13:00. Po zakwaterowaniu zjedliśmy pyszny niedzielny obiad i po 15 przystąpiliśmy do zajęć. W programie był miedzy innymi spacer po najbliższej okolicy, zmagania kajakowe na jeziorze, zajęcia...

FINISAŻ W GALERII GJB

Dodano: 18.05.17

Wystawa Katarzyny Porczak. O znaczeniu kolorów w malarstwie Choć zwykle wystawy uroczyście się otwiera, to tym razem oficjalnie zamknęliśmy czasową ekspozycję w Galerii GJB. 12 maja odbył się finisaż „Przewodnika błądzących” – prezentacji prac na jedwabiu i płótnie artystki Katarzyny Porczak. Źródłem tytułu wystawy, jak dowiedzieliśmy się od samej autorki, jest...

MISTRZOSTWA WARSZAWY W DWUBOJU NOWOCZESNYM

Dodano: 18.05.17

Po zdobyciu najwyższych laurów w dzielnicy nasze dziewczyny awansowały do finału warszawskiego.  Zawody odbyły się 11 maja br. na obiektach OSiR Ursus przy ulicy Sosnkowskiego 3. GJB reprezentowały: Karolina z kl. 1B, Julita z kl. 2A oraz Anita i Marysia z kl. 3B. Zawody zgodnie z regulaminem rozpoczęły się na pływalni Skalar konkurencją pływacką 100 metrów stylem dowolnym. Nasze...

ŚLADAMI BOHATERÓW

Dodano: 12.05.17

Śladami bohaterów „Kamieni na szaniec”. Zajęcia terenowe Lektury obowiązkowe z reguły przyjmuje się z oporem, ale zupełnie inaczej jest w przypadku „Kamieni na szaniec”. Gdy czyta się o wydarzeniach, które naprawdę miały miejsce, o bohaterach, którzy naprawdę żyli i tworzyli historię, zmienia się nastawienie. A gdy jeszcze do tego zobaczy się na własne...

DZIEŃ NAUK ŚCISŁYCH W GJB

Dodano: 05.05.17

Nauki ścisłe w przyjaznym wydaniu” Matematyka, biologia, chemia i fizyka z uśmiechem na twarzy. W GJB po raz 3 – ci świętowaliśmy Dzień Nauk Ścisłych i Przyrodniczych. Były zadania, warsztaty, łamigłówki i doświadczenia. Dzień rozpoczęliśmy wykładem uczniów klasy 1B na temat nowych pierwiastków chemicznych. Na zajęciach w grupach budowaliśmy szkielety brył platońskich,...

MISTRZOSTWA DZIELNICY PRAGA POŁUDNIE W DWUBOJU NOWOCZESNYM

Dodano: 04.05.17

Zawody dwuboju nowoczesnego kończą tegoroczne rozgrywki sportowe uczniów GJB. W tym roku dp składu zostali powołani: Karolina z kl. 1B, Julita z kl. 2A, Karolina z kl. 3A oraz Anita i Marysia z kl. 3B. W składzie chłopców znaleźli się: Janek R. z kl. 1A, Kuba z kl. 1B, Leon z klasy 2A oraz Alek i Michał z kl. 3B. Część pływacka zawodów(100 metrów stylem dowolnym) odbyła się 10...